Αρχική Ματιά
Νέο στη Ματιά
Β  ΕΙΔΑ .:ΤΑΞΙΔΙΑ .:ΣΥΝΤΑΓΕΣ .:ΒΙΒΛΙΑ .:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ .:ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ .:ΔΙΑΦΟΡΑ .:ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ .:ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ .:ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ Β 
Β 
Β 
Β 
Μικρά και Μεγάλα... Αρχική Βιβλιοθήκης ...Σκέψεις για το σχολείο του μέλλοντος!
Για να επιστρέψετε στα Μικρά και Μεγάλα κάντε κλικ εδώ! Για να επιστρέψετε στα Διάφορα κάντε κλικ εδώ!
Β 

Σκέψεις για το σχολείο του μέλλοντος

Β 
της Μαρίας Τσιάρα,
μαθήτριας της Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων
(υπεύθυνη καθηγήτρια: Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός)
Β 

Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα που θα αφορούσε όλους τους μαθητές και θα μπορούσαν όλοι να αποδώσουν, είναι το εξής: «Το σχολείο του μέλλοντος». Σε αυτό το θέμα, οι μαθητές θα καλούνταν να δώσουν ιδέες σχετικά με το πώς ονειρεύονται το σχολείο του μέλλοντος. Με σκίτσα και εκθέσεις θα ήταν ο ένας τρόπος. Ο άλλος μπορεί να είναι ο προφορικός λόγος. Είναι κάτι σίγουρα πρωτοποριακό.

Η δική μου ιδέα είναι η εξής: Στο σχολείο του μέλλοντος δε θα χρειάζεται να κουβαλάμε βαριές τσάντες με βιβλία, θα κάνουμε όλες τις εργασίας στο σχολείο και θα επικοινωνούμε και με άλλα παιδιά από σχολεία του εξωτερικού. Πιο αναλυτικά: αντί για τετράδιο και βιβλίο θα χρησιμοποιούμε το προσωπικό μας laptop το οποίο θα μεταφέρουμε από το σπίτι στο σχολείο και από το σχολείο στο σπίτι. Ο υπολογιστής του καθηγητή θα συνδέεται με τον πίνακα ο οποίος θα έχει τη μορφή μεγάλης οθόνης προβολών. Έτσι δεν θα χρειάζεται να κρατάμε σημειώσεις. Θα έχουμε όλο το χρόνο να ακούμε τον καθηγητή και να κάνουμε διάλογο. Το «ψηφιακό μάθημα» θα είναι πιο εύκολο από το κανονικό. Παράδειγμα αν ο καθηγητής θέλει να σχεδιάσει κάτι στη γεωμετρία, δεν θα χρειάζεται όργανα γιατί θα μπορεί να τα κάνει όλα στον υπολογιστή. Στη γεωγραφία επίσης θα εμφανίζονται στην οθόνη όλοι οι χάρτες. Ο καθηγητής θα επιλέγει τη χώρα που θέλει, θα κάνει ερωτήσεις στους μαθητές και εκείνοι θα απαντούν. Όσα θα «παραδίδει» ο καθηγητής θα αποθηκεύονται στον υπολογιστή μας κι έτσι αν έχουμε απορίες για το μάθημα θα μπορούμε να τις λύσουμε μόνοι μας στο σπίτι. Το σημαντικό είναι ότι στο hi-tech σχολείο, θα χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να κάνουμε το μάθημα πιο δημιουργικό, ενώ θα υπάρχει καλύτερη συνεργασία με τους καθηγητές. Κάπως έτσι ονειρεύομαι το μέλλον. Φυσικά πριν την εφαρμογή αυτού του προγράμματος απαιτούνται γνώσεις στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Αυτή είναι η δική μου ιδέα στην πρόταση που έκανα για θέμα: το σχολείο του μέλλοντος. Θα υπάρχουν σίγουρα και άλλες προτάσεις σε αυτό το θέμα και είμαι σίγουρη ότι όλοι έχουν κάτι να προτείνουν.

Μετά τιμής,
Τσιάρα Μαρία,
μαθήτρια της Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων

Β 
Β 
Β 
Β 
Β 
Δείτε:
Ταινίες
Βιβλία
Ήξερες ότι...
Ζώα
Φυτά
Μικρά και Μεγάλα
Ανακαλύψεις - Εφευρέσεις
CD Μουσικής
Β 
Δείτε επίσης:
Ιστορία της Ρόδου
Περιπλανήσεις ανά την Ελλάδα με τις Αμαλία & Βάσω Κ. Ηλιάδη -
Μέρος ΚΒ'
Περιπλανήσεις ανά την Ελλάδα με τις Αμαλία & Βάσω Κ. Ηλιάδη -
Μέρος ΚΓ'
Περιπλανήσεις ανά την Ελλάδα με τις Αμαλία & Βάσω Κ. Ηλιάδη -
Μέρος ΚΔ'
Μικρασιατική Καταστροφή: Σμύρνη 1922
Πράγα - Μέρος Α'
Πράγα - Μέρος Β'
Κωνσταντινούπολη - Μέρος Α΄
Κωνσταντινούπολη - Μέρος Β΄
Βουλγαρία - Μέρος Α΄
Βουλγαρία - Μέρος Β΄
Σαρακατσάνοι
Αθήνα
Βυζαντινή Οχρίδα
Περιήγηση σε Ιταλία, Ελβετία, Γαλλία - Μέρος Α
Περιήγηση σε Ιταλία, Ελβετία, Γαλλία - Μέρος Β
Περιήγηση σε Ιταλία, Ελβετία, Γαλλία - Μέρος Γ
Ρουμανία - Μέρος Α
Ρουμανία - Μέρος Β
Σκέψεις για το σχολείο του μέλλοντος
Μέτσοβο
Β 
Αναζήτηση
Β 
Β 
Up
Β 
Β 
Β 
Επικοινωνία | Όροι Χρήσης | Πλοηγηθείτε | Λάβετε Μέρος | Δημιουργία και Ανάπτυξη ΆΡΚΕΣΙΣ
Β 
Β