Οι χήρες Παπανδρέου και οι συγγραφικές τους απόπειρες

Οι χήρες Παπανδρέου και οι συγγραφικές τους απόπειρες

Οι χήρες Παπανδρέου και οι συγγραφικές τους απόπειρες

Αυτό πάλι με τις χήρες Παπανδρέου που πρέπει να γράφουν βιβλία, δεν το καταλαβαίνω. Θα μου πείτε πρέπει να ψυχαγωγηθούμε εμείς τα πτωχά πλην τίμια και θα συμφωνήσω. Άκουσα κάτι περιληπτικά του περιεχομένου, τι να σας λέω, δεν θέλω να την καννιβαλίσω μεγάλη γυναίκα, αλλά βλέπεις δεν την προφυλάσσουν οι δικοί της, δεν κάθεται κι εκείνη φρόνιμη σπίτι της, θέλει να μας θυμίζει εκείνα τα παλιά, τα αξέχαστα και απερίγραπτα.

Πάνω που θα ξεκινούσε η παρουσίαση του συγγράμματος, ο κ. Πάγκαλος θα ανέλυε το περιεχόμενον και μαζί το τάλαντον της συγγραφέως, μπουκάρησαν οι ακτιβιστές και τα έκαναν στάχτη και μπούρμπερη. Αυγά εκσφενδονίσθησαν, μπουκάλια επίσης, κλωτσιές στις μικροφωνικές, κοσμητικά διάφορα, δεν ξέρω αν διακόπηκε η εκδήλωση ή αν κατόπιν συνέχισαν απτόητοι οι αναλυτές και νοσταλγοί των ημερών εκείνων που επίσης δεν είχαν να ζηλέψουν από παράσταση βαριετέ τίποτα απολύτως.. Υποψιάζομαι πως ίσχυσε το “Έκλασε η νύφη, σχόλασε ο γάμος”.

Όποιας μορφής χάπενιγκ όμως κι αν εκτυλίχθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου της μιας χήρας Παπανδρέου, σε τίποτα δεν μπορεί να συναγωνιστεί το αξιντάντ της παρουσίασης προ δεκαετίας και περιπλέον του πονήματος της άλλης χήρας, συγγραφέως επίσης. Θυμάστε, φαντάζομαι. Μιλώ για την αξέχαστη εκείνη σκηνή που παίχθηκε χιλιάδες φορές στα κανάλια. Τότε που, ενώ η συγγραφεύς με ύφος περισπούδαστο υπέγραφε το βιβλίο για τα πλήθη των αναγνωστών-θαυμαστών που συνέρρευσαν στο βιβλιοπωλείο, μπουκάρησε από το πουθενά μια απερίγραπτη κυρία με κοτσίδες και πλάκωσε την συγγραφέα σε κάτι σκαμπίλια απανωτά. Άναυδο το φιλομαθές κοινό.

Ζήσαμε τελικά μεγάλες στιγμές. Ποια Ανίτα Πάνια, Ποιό Ερωτοδικείο, ποιός Λαζόπουλος και ποιός Μάρκος Σεφερλής; Τίποτα, τίποτα, τίποτα. Ε, δεν λέω, ζούμε φτωχικά. Αλλά έχουμε να θυμόμαστε.

Υ.Γ. Ναι, επίτηδες έβαλα τον Λαζόπουλο ανάμεσα στα συγκεκριμένα προσώπατα και εκπομπές της Ψυχραγωγίας. Το ξέρω πως δεν είναι της ιδίας αισθητικής, αλλά ενώ οι άλλοι είναι βήτα και παρακάτω από αισθητική, στις δικές τους εκπομπές περισσεύει η αθωότητα σε αντίθεση με εκείνου. Μερσί.

του Δημήτρη Χίλιου

Ο Δημήτρης Χίλιος είναι συγγραφέας και από τις εκδόσεις Πατάκη κυκλοφορούν τα μυθιστορήματα του “Με το σφύριγμα του τραίνου” και “Χάρτινα φιλιά“.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Post comment