Πάστα πιπεριάς με σκόρδο .: Διαβητικών .: Ματιά
 

Πάστα πιπεριάς με σκόρδο

Η συνταγή για μία υγιεινή πάστα πιπεριάς με την οποία μπορείτε να συνοδεύσετε άριστα, παξιμάδια ολικής άλεσης (για να μείνουμε και στο κλίμα της υγιεινής διατροφής) ή και τσιπς! Δοκιμάστε την!

Γράφει: Matia Gr
Πάστα πιπεριάς με σκόρδο
Υλικά:

5 πιπεριές κέρατο ψωμωμένες
3 σκελίδες σκόρδο
1 πρέζα ρίγανη
2 κουταλιές της σούπας μηλόξυδο
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Πλένουμε καλά τις πιπεριές μας και τους αφαιρούμε το κοτσάνι και τα σπόρια. Ξεχωρίζουμε τις σκελίδες του σκόρδου από το κεφαλάκι, αλλά δεν τις καθαρίζουμε από την φλούδα. Βάζουμε στον ατμομάγειρα τις πιπεριές και τα σκόρδα και τα αφήνουμε εκεί για 50 λεπτά της ώρας. Μόλις ετοιμαστούν, τοποθετούμε τις πιπεριές στο multi, κόβοντας τις με ένα μαχαίρι στα τρία για να χωρέσουν πιο εύκολα. Ζουλάμε τις σκελίδες σκόρδου και προσθέτουμε την ψίχα τους στο multi, μαζί με τις πιπεριές. Ρίχνουμε και τα υπόλοιπα υλικά μας (ρίγανη, μηλόξυδο και ελαιόλαδο) και χτυπάμε για 2 λεπτά στην δυνατή ταχύτητα. Η πάστα αυτή μπορεί να συνοδεύσει άριστα, παξιμάδια ολικής άλεσης (για να μείνουμε και στο κλίμα της υγιεινής διατροφής) ή και τσιπς!

  Κεφτεδάκια σόγιας, από τον Γέροντα Παρθένιο
Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.