Μια ηλιόλουστη Καλημέρα… Μόλις είδα τα πρώτα χελιδόνια που έφτασαν στο Ναύπλιο!!! Χαράς ευαγγέλια… Έχω και μια φωλίτσα τους στο μπαλκόνι εδώ και πέντε χρόνια… Πάω να τους βάλω το μπωλ με το νεράκι τους για καλωσόρισμα!!!
του Κώστα Καρακάση
Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.