Ματιά

«Δίαιτα βασικής ινσουλίνης», Δημήτρης Δελλής

Με την Δίαιτα Βασικής Ινσουλίνης χάνουμε περίπου ένα κιλό λίπος την εβδομάδα…

«Δίαιτα βασικής ινσουλίνης», Δημήτρης Δελλής

Εκδόσεις Λιβάνη, 2019
Σελ. 246

Η δίαιτα αυτή δεν είναι πανάκεια. Θα περιορίσει το γονιδιακό μας μειονέκτημα, όμως ποτέ δε θα το εξαλείψει. Η φύση πάντα θα λειτουργεί υπέρ της ζωής. Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι προγραμματισμένος να σώζει λίπος, να διατηρεί την ενέργειά του, να παίρνει θερμίδες, όχι να χάνει.

Ο συνδυασμός της δίαιτας αυτής με ήπια άσκηση, η συνειδητή προσπάθεια ελέγχου του συναισθήματος της λαιμαργίας και η εξάλειψη της στέρησης μέσω των comfortmeal, θα μας βοηθήσει να λύσουμε το πρόβλημα της παχυσαρκίας ευκολότερα σε βάθος χρόνου.

Η σημαντικότερη και κρισιμότερη αρχή για την αποτελεσματικότητα της Δίαιτας Βασικής Ινσουλίνης είναι η εξής: Δεν θα πρέπει να καταναλώνουμε τίποτα που μπορεί να ανεβάσει την ινσουλίνη στον οργανισμό κατά τις πρωινές ώρες και μέχρι τις 16.00. Όταν η ινσουλίνη είναι χαμηλή, ο οργανισμός μας δεν μπορεί να μεταβολίσει τα θρεπτικά συστατικά που του δίνουμε και καίει το αποθηκευμένο λίπος!

Οπότε, από την ώρα που ξυπνάμε και μέχρι τη 1 το μεσημέρι απαγορεύεται να επιλέξουμε για τη διατροφή μας οτιδήποτε περιέχει υδατάνθρακες, όπως: ψωμί, φρούτα, λαχανικά, ζάχαρη, δημητριακά, γάλα, γιαούρτι, αλκοόλ.

Ο βασικός σκελετός της Δίαιτας βασικής ινσουλίνης είναι:
Η ημέρα ξεκινά με τη λήψη πρωτεϊνών (τυριά, αλλαντικά, αυγά, κρέατα, ελιές, σολομό) τις οποίες μπορούμε να συνεχίσουμε να καταναλώνουμε μέχρι τη 1 το μεσημέρι.
Μετά θα πρέπει οπωσδήποτε να παρεμβληθούν 3 ώρες μέχρι το επόμενο γεύμα. Δηλαδή, μέχρι τις 4 το απόγευμα δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να καταναλώνουμε υδατάνθρακες.
Στις 4 το απόγευμα θα πρέπει να έχουμε ένα μικρό γεύμα 200-250 θερμίδων.
Απογευματινό σνακ, το οποίο θα πρέπει πάντοτε να περιέχει φυτικές ίνες 200 θερμίδων.
Μετά έχουμε το βραδινό γεύμα 450-600 θερμίδων.
Αργότερα ή μαζί με το βραδινό μπορούμε να καταναλώσουμε ένα μικρό γεύμα 150-300 θερμίδων στο οποίο θα εντάξουμε το γλυκό, το φρούτο ή το αλκοόλ της επιλογής μας (comfortmeal).

Με την παραπάνω δίαιτα χάνουμε περίπου ένα κιλό λίπος την εβδομάδα…

Ο Δημήτρης Δελλής, Ειδικός Παθολόγος – Διατροφολόγος, ασκεί ιδιωτικό επάγγελμα με εξειδίκευση στην Παθολογία, στη Διατροφή και στον Διαβήτη τύπου 2 από το 1990. Πρόεδρος της Εταιρείας DGENOMERES Advance Medical Research, που έχει ως τομέα δράσης την έρευνα, τη διάγνωση και τη θεραπεία παραγόντων αγγειακού κινδύνου. Είναι μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας και μέλος της επιτροπής σίτισης και διατροφής των Κολλεγίων Αθηνών – Ψυχικού. Έχει οργανώσει, σε συνεργασία με δήμους της Αττικής, δεκαπέντε εκπαιδευτικές ημερίδες για την παχυσαρκία και τη διατροφή για την ενημέρωση και την εκπαίδευση του κοινού και ως Πρόεδρος του Ινστιτούτου Πρόληψης Διατροφής και Υγείας τριάντα ημερίδες σε δήμους και σχολεία σε όλη την Ελλάδα με θέμα την πρόληψη και την εκπαίδευση των παιδιών στη σωστή διατροφή και την άσκηση. Στο Ιδιωτικό Ιατρείο Παχυσαρκίας, που διατηρεί εδώ και τριάντα χρόνια, έχει παρακολουθήσει περισσότερους από 15.000 ασθενείς.

Τραχανάς Κώστας

Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί προϊόν προσωπικής του εργασίας.

Σχετικά άρθρα