
Εισαγωγή και Σύγχυση
Το θέμα του προσωπικού αριθμού αποτελεί επίκεντρο των ημερών, προκαλώντας πλήθος ερωτημάτων από πολλούς ανθρώπους. Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου ως πνευματικός, αισθάνεται την υποχρέωση να ανταποκριθεί σε αυτά τα αιτήματα, καθώς δεν έχει τη δυνατότητα να μιλήσει ξεχωριστά στον καθένα. Διαπιστώνει πως υπάρχει τεράστια σύγχυση και διχογνωμία γύρω από το θέμα. Αναφέρει ότι ακούγονται διαφορετικές απόψεις από υπεύθυνους και αρμόδιους φορείς, με κάποιους να αποκρύπτουν την αλήθεια και άλλους να εκφράζουν προσωπικές σκέψεις. Κάποιοι αρμόδιοι, δεν έχουν μελετήσει επαρκώς τη σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Η σύγχυση αυτή συγκρίνεται με την εποχή του Χριστού, όπου υπήρχε επίσης διχογνωμία για τον ίδιο. Ο προσωπικός αριθμός και η ηλεκτρονική ταυτότητα παρουσιάζονται ως το προστάδιο του χαράγματος. Υπάρχουν εκείνοι που ισχυρίζονται ότι θα φέρουν ευκολίες και εκείνοι που πιστεύουν ότι θα οδηγήσουν σε οδυνηρές συνέπειες, δημιουργώντας ένα “σχίσμα” στον λαό.
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου υπενθυμίζει τα λόγια του Κυρίου στους μαθητές του σχετικά με τα έσχατα, όπου η πρώτη προειδοποίηση ήταν “βλέπετε μη τις ημάς πλανήσει“. Τονίζεται η δύναμη του πνεύματος της πλάνης, το οποίο μπορεί να εμποδίσει τη διάκριση μεταξύ αλήθειας και ψεύδους. Αναφέρεται ο Απόστολος Παύλος, ο οποίος, κατά την περιοδεία του στους Θεσσαλονικείς, είπε ότι την εποχή του Αντιχρίστου όλα θα γίνονται “εν πάση τέρασι ψεύδους και εν πάση απάτη της αδικίας”, δηλαδή με ισχυρά ψεύδη και κάθε είδους απάτη.
Το Νομοθετικό Πλαίσιο και οι Αντιφάσεις
Ως παράδειγμα της απάτης και του ψεύδους, ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου αναφέρει τις ψηφιακές ηλεκτρονικές ταυτότητες. Εξηγεί ότι αυτές νομοθετήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση με τον κανονισμό 2019/1157 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ο οποίος δημοσιεύτηκε στην επίσημη εφημερίδα της ΕΕ στις 12/7/19. Αυτός ο κανονισμός ορίζει ρητά, κατηγορηματικά και δεσμευτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και προβλέπει την ύπαρξη ηλεκτρονικού μέσου αποθήκευσης, δηλαδή RFID τσιπάκι.
Ο εν λόγω ευρωπαϊκός κανονισμός ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με τον νόμο 8200/0297647, ο οποίος δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1476 της 27ης Απριλίου 2018. Ακόμη και ο ελληνικός νόμος ορίζει στα τεχνικά χαρακτηριστικά ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα θα περιέχει RFID τσιπάκι.
Όταν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πληροφόρησαν τον κόσμο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το RFID τσιπάκι, υπήρξαν ανησυχίες και διαμαρτυρίες. Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου αντιπαραβάλλει αυτή την πληροφορία με τη δημόσια διαβεβαίωση του Πρωθυπουργού την 1η Σεπτεμβρίου 2023, ο οποίος, σε ζωντανή μετάδοση από το υπουργικό συμβούλιο, δήλωσε ότι οι νέες ταυτότητες δεν περιέχουν τσιπ. Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου χαρακτηρίζει αυτή τη δήλωση ως ψέμα για να εξαπατηθεί ο λαός. Αναφέρει ότι ακόμη και ελληνικοί “κοσμικοί οργανισμοί” αναγκάστηκαν να διαψεύσουν τον Πρωθυπουργό, επικαλούμενοι τους νόμους που ορίζουν ότι οι ταυτότητες θα φέρουν τσιπ τεχνολογίας RFID.
Επιπλέον, ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου αναφέρει τον αρμόδιο υπουργό, ο οποίος μέσα στη Βουλή εξήγησε ότι η χώρα είναι υποχρεωμένη να συμμορφωθεί με τον εκτελεστικό κανονισμό της ΕΕ 2019/1157, ο οποίος τέθηκε σε εφαρμογή από τις 2 Αυγούστου 2021. Αυτός ο κανονισμός ενισχύει την ασφάλεια των δελτίων ταυτότητας των πολιτών της Ένωσης και απαιτεί τη συμμόρφωση των κρατών μελών ως προς το μορφότυπο και το περιεχόμενο. Η καταληκτική ημερομηνία εναρμόνισης για όλα τα κράτη μέλη είναι η 3η Αυγούστου 2026.
Η Υπερίσχυση του Ευρωπαϊκού Δικαίου
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην υπερίσχυση του κοινοτικού ευρωπαϊκού δικαίου έναντι του συνταγματικού και εθνικού δικαίου της Ελλάδας. Αναφέρει ότι αυτό κατοχυρώθηκε με την αναθεώρηση του άρθρου 28 του ελληνικού Συντάγματος το 2001. Το άρθρο αυτό ορίζει ότι οι γενικά παραδεδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου, καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις που επικυρώνονται με νόμο, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη διάταξη νόμου.
Αυτή η αναθεώρηση υπονόμευσε το ελληνικό σύνταγμα και τη λαϊκή κυριαρχία προς όφελος της ολοκλήρωσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο υπερεθνικός νομοθέτης (ΕΕ) πλέον νομοθετεί, ενώ ο εθνικός νομοθέτης υπονομεύεται, οδηγώντας σε ουσιαστική παραίτηση από την εθνική και λαϊκή κυριαρχία. Αυτό επιβεβαιώνεται από την απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 20ης Απριλίου 2021, η οποία ορίζει ότι η ένωση βασίζεται σε κοινές αξίες (όπως το κράτος δικαίου), και ο σεβασμός αυτών των αξιών αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση όλων των δικαιωμάτων που απορρέουν από τις συνθήκες. Συνεπώς, ένα κράτος μέλος δεν μπορεί να τροποποιήσει τη νομοθεσία του κατά τρόπον που να αντίκειται στη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο ευρωπαϊκός κανονισμός 2019/1157, ο οποίος επιβάλλει την έκδοση της ψηφιακής ταυτότητας, είναι δεσμευτικός ως προς όλα τα μέρη του και ισχύει άμεσα σε κάθε κράτος μέλος. Αυτό σημαίνει ότι η ψηφιακή ταυτότητα και ο προσωπικός αριθμός είναι υποχρεωτικά. Διαψεύδει την άποψη μικρών κομμάτων και ακόμη και του Αγίου Όρους (λόγω άγνοιας, όπως αναφέρει) που ζητούν την προαιρετική παραλαβή τους, εξηγώντας ότι αυτό δεν είναι δυνατό λόγω της υπερισχύουσας νομοθεσίας της ΕΕ.
Αν και το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την απόφασή του 238/91 του 2019, έκρινε ότι η ταυτότητα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται και για υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, η κυβέρνηση τροποποίησε έντεχνα τον νόμο (ΚΥΑ 8200/8π181621) ώστε να αναφέρει ότι τα στοιχεία για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση δύναται να αποθηκευτούν, εάν αποφασιστεί να συμπεριληφθούν. Αυτή η αλλαγή χαρακτηρίζεται ως απάτη και “τέρας ψεύδους” για να υλοποιηθεί το σύστημα, καθώς η ευρωπαϊκή νομοθεσία απαιτεί να γίνει αυτό.
Προβλέψεις και Προειδοποιήσεις
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου θυμίζει το βιβλίο του “Στη Δύση της Ελευθερίας” (1997), στο οποίο περιέγραφε τα δεινά που θα επέρχονταν στην Ελλάδα με την υπογραφή ευρωπαϊκών συνθηκών και την υπερίσχυση του ευρωπαϊκού δικαίου, καθώς και την εξέλιξη του ηλεκτρονικού φακελώματος.
Όλα αυτά επαληθεύτηκαν ακριβώς τα επόμενα 28 χρόνια. Αναφέρεται επίσης στον δεύτερο τόμο του βιβλίου του για τον Άγιο Παΐσιο, “Σκεύος Εκλογής”, όπου προανήγγειλε την έκδοση του βιβλίου του “Βλέπετε μη τις ημάς πλανήσει“. Στις σελίδες 406-430 αυτού του παραρτήματος, ενημέρωνε για το τι θα συνέβαινε τα επόμενα χρόνια, και πάλι, όλα εκπληρώθηκαν με ακρίβεια.
Παρουσιάζεται ένα απόσπασμα από τη σελίδα 421 του βιβλίου “Σκεύος Εκλογής” (γραμμένο από τον Ιερομόναχο Χριστόδουλο Αγιορείτη), το οποίο εκδόθηκε αρχικά το 1996. Το απόσπασμα αυτό περιέγραφε την κατάσταση στην Ελλάδα του 2011. Έλεγε ότι θα επιβληθεί ένα τεράστιο εξωτερικό δημόσιο χρέος, τόσο μεγάλο που ούτε οι τόκοι δεν θα προλαβαίνουν να ξεπληρωθούν. Αυτό θα χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για την επιβολή ενός οικονομικού προγράμματος εξόντωσης του λαού, με δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα και ασήκωτους φόρους, ώστε ο λαός να αγανακτήσει.
Ο σκοπός αυτής της οικονομικής πίεσης, σύμφωνα με το απόσπασμα, είναι να οδηγηθεί ο λαός να ζητήσει ανακούφιση, η οποία όμως θα παραχωρηθεί μόνο εάν “σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο του σύστημα”. Θα του ειπωθεί ότι, λόγω του χρέους και της φοροδιαφυγής, πρέπει να αποδεχτεί το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου για να φανούν οι νομοταγείς πολίτες και οι φοροφυγάδες. Ταυτόχρονα, το ηλεκτρονικό σύστημα θα παρέχει διευκολύνσεις για να ξεγελάσει τον κόσμο. Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου σχολιάζει πόσο κοντά στην πραγματικότητα του 2011 ήταν αυτές οι περιγραφές του 1996, χαρακτηρίζοντάς τις εντυπωσιακές.
Η Σύνδεση με τον Άγιο Παΐσιο και την Αποκάλυψη
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου τονίζει ότι ο όσιος Παΐσιος για πολλά χρόνια διαβεβαίωνε και εξηγούσε αυτό που έγραψε στο φυλλάδιό του “Τα σημεία των καιρών 666”. Το φυλλάδιο αυτό μοιραζόταν σε χιλιάδες κόσμου που τον επισκέπτονταν για να τον ρωτήσουν για την ηλεκτρονική ταυτότητα. Ο Άγιος Παΐσιος ήδη από το 1987, δήλωνε ότι όλο αυτό το σύστημα – η ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη, η ηλεκτρονική ταυτότητα, ο ενιαίος κωδικός αριθμός μητρώου (σήμερα προσωπικός αριθμός) – είναι ξεκάθαρα η εισαγωγή του σφραγίσματος, ένα προστάδιο.
Στο φυλλάδιό του, ο όσιος αναφέρει ότι πίσω από το “τέλειο σύστημα κάρτας εξυπηρέτησης ασφαλείας” κρύβεται η παγκόσμια δικτατορία, η σκλαβιά του Αντίχριστου που περιγράφεται στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, κεφάλαιο ιγ’, στίχος 16: “ή να δώσωσιν αυτής χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς”.
Ο Άγιος Παΐσιος ήταν απόλυτα σαφής ότι οδηγούμαστε σε παγκόσμια δικτατορία και σκλαβιά, με κατάληξη το χάραγμα στο χέρι ή στο μέτωπο.
Αναφέρεται ότι υπάλληλοι του αρμόδιου υπουργείου είχαν φέρει στον γέροντα ένα δείγμα της ηλεκτρονικής ταυτότητας που επρόκειτο να εκδοθεί, την οποία τους έδειχνε. Αυτό το δείγμα, που ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου λέει ότι έχει πλέον στα χέρια του (φαίνεται φωτογραφία), περιείχε γραμμωτό κώδικα με το 666 και μαγνητική ταινία. Στον φάκελο που το περιείχε, έγραφε “αλίμονο” με τρία θαυμαστικά. Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου εκφράζει την απόλυτη συμφωνία του με τα λόγια του οσίου και τις πληροφορίες που έλαβε “με τη χάρη του Θεού”.
Ο Σκοπός και το Μέσο του Συστήματος
Το σύστημα αυτό, σύμφωνα με την ερμηνεία της Αποκάλυψης που δίνεται στην ομιλία, έχει έναν μοναδικό σκοπό: “να ποιήσει τους πάντες ή να προσκυνήσωσι το θηρίον”. Κατά την ερμηνεία από το λεξικό Μπαμπινιώτη που παρατίθεται, το αρχαίο ρήμα “προσκυνώ” σημαίνει υποκλίνομαι σε ένδειξη υποταγής σ’ αυτόν που αναγνωρίζω ως Κύριο. Αφού αποκαλύπτεται ο σκοπός (η αναγνώριση και προσκύνηση του “Κυρίου” – του θηρίου), αποκαλύπτεται και το μέσο που θα χρησιμοποιηθεί για να εξαναγκαστούν οι άνθρωποι σε υποταγή.
Το μέσο εξαναγκασμού είναι το χάραγμα “επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών”. Η λέξη “ποιεί πάντας” (κάνει, αναγκάζει τους πάντες) σημαίνει ότι δεν εξαιρείται κανείς και αποκλείεται η δυνατότητα προαιρετικής λήψης του σφραγίσματος. Το ίδιο ισχύει και για τα “προστάδια” του σφραγίσματος, την ψηφιακή ταυτότητα με τον προσωπικό αριθμό, τα οποία δίνονται σε όλους και δεν είναι προαιρετικά, σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ.
Ο σκοπός του χαράγματος είναι “να μη τις δύναται αγοράσαι ή πωλήσαι”. Αυτό σημαίνει ότι η υποταγή δεν θα επιβληθεί με στρατιωτικά μέσα, αλλά με οικονομικό πόλεμο, ένα σύστημα απόλυτου οικονομικού ελέγχου των συναλλαγών. Αυτός ο απόλυτος έλεγχος δεν καταλύει απλώς την ελευθερία, αλλά δίνει τη δυνατότητα στον “νομοθέτη” να αποκλείσει κάποιον από κάθε συναλλαγή, επιβάλλοντας την αδυναμία επιβίωσης και τον θάνατο. Ως παράδειγμα, αναφέρεται το μπλοκάρισμα λογαριασμών Ρώσων μεγιστάνων.
Η Υλοποίηση του Συστήματος Ελέγχου
Για να επιτευχθεί ο απόλυτος έλεγχος των συναλλαγών και η δυνατότητα “να μη τις δύναται πωλήσαι ή αγοράσαι”, το σύστημα υλοποιείται σταδιακά μέσω των εξής:
- Ψηφιακά Μητρώα για τα Πάντα: Δημιουργούνται μητρώα και ηλεκτρονική ταυτότητα για κάθε τι πάνω στη γη. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο ανθρώπους, αλλά και ζώα (με σήμανση, ψηφιακή ταυτότητα, προσωπικό αριθμό, DNA, στειρώσεις), κτίρια (ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου), άτομα με ειδικές ανάγκες, εργάτες (ψηφιακή κάρτα εργασίας), αναπήρους, ιερείς, εκκλησιαστικά περιουσιακά στοιχεία, μετόχια Αγίου Όρους, μελισσοκόμους (αριθμός μελισσιών, παραγωγή μελιού, τοποθεσίες), κτηματολόγιο (δήλωση καθαρισμού κτημάτων), ακόμη και κατοικίδια (τσιπάρισμα, γενετικό DNA, εμβόλια).
- Αναφέρεται νόμος (4830 ΦΕΚ 169/189του2, πρόγραμμα “Άργος”) για το μητρώο ζώων συντροφιάς, όπου προβλέπεται σήμανση με μικροτσιπ, κατάθεση DNA, στείρωση κ.λπ..
- Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου παραθέτει δήλωση του αρμόδιου υπουργού (κ. Λιβάνιου) στη Βουλή, ο οποίος, μιλώντας για το τσιπάρισμα των ζώων, φέρεται να είπε ότι “Αυτό τώρα θα γίνει πρώτα για τα ζώα συντροφιάς και μετά θα γίνει για τους ανθρώπους”.
- Βάσεις Δεδομένων και Υπερυπολογιστές: Για τη συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και τον έλεγχο όλων των δεδομένων από τα μητρώα, δημιουργούνται βάσεις δεδομένων σε υπερυπολογιστές, συγκεκριμένα “υπερυπολογιστές κβαντικής τεχνολογίας”.
- Αλγόριθμοι και Τεχνητή Νοημοσύνη: Τα δεδομένα αυτά επεξεργάζονται με ειδικούς αλγορίθμους και τεχνητή νοημοσύνη. Οι αλγόριθμοι είναι σειρές εντολών προγραμματισμένες για ταχεία επεξεργασία δεδομένων και ενημέρωση των αρμόδιων αρχών. Ο προσωπικός αριθμός βρίσκεται στον υπερυπολογιστή, συνδεδεμένος με πίνακες από τα διάφορα μητρώα (ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, κτηματολόγιο, κατοικίδια κ.λπ.).
- Ορίζονται αλγόριθμοι για την εφαρμογή νόμων. Παράδειγμα: αλγόριθμος στο μητρώο ΑΜΚΑ για τον εμβολιασμό (αν περάσει η ημερομηνία, ενημερώνεται η αρχή). Αλγόριθμος για τα κατοικίδια (πρόστιμο αν δεν στειρωθεί ή εμβολιαστεί). Αλγόριθμος κτηματολογίου (πρόστιμο αν δεν καθαριστεί το κτήμα).
- Ο πολίτης υποχρεώνεται να δηλώνει τις ενέργειές του σύμφωνα με τους νόμους των αλγορίθμων, και το σύστημα θα έχει τη δυνατότητα μπλοκαρίσματος των συναλλαγών.
- Οι υπερυπολογιστές έχουν τεράστια δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων (αναφέρεται ένα “ασύλληπτο” νούμερο 60 τετράκις εκατομμύρια δεδομένα ανά δευτερόλεπτο).
- Η νομοθεσία ήδη ορίζει τη συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία δεδομένων και την ενημέρωση των αρχών για κάθε κίνηση ενάντια στους νόμους.
- Η προστασία προσωπικών δεδομένων, αφορά μόνο την ασφάλεια έναντι τρίτων, όχι το σύστημα που συλλέγει και επεξεργάζεται τα δεδομένα.
- Ψηφιοποίηση της Οικονομίας και Κατάργηση Μετρητών: Το σύστημα αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα μετρητά, καθώς οι συναλλαγές με μετρητά δεν καταγράφονται ηλεκτρονικά, επιτρέποντας αγορές και πωλήσεις χωρίς έλεγχο. Για να υλοποιηθεί το “να μη τις δύναται πωλήσαι ή αγοράσαι”, προχωρά στην ψηφιοποίηση της οικονομίας και του ευρώ, με σταδιακή κατάργηση των μετρητών. Τα μετρητά θα βρίσκονται στην κεντρική τράπεζα, επιτρέποντας στον “επιβάλλοντα τον έλεγχο” να καταγράφει κάθε συναλλαγή.
-
Τοποθέτηση Ψηφιακής Ταυτότητας στο Χέρι ή στο Μέτωπο: Μετά την κατάργηση των μετρητών, το σύστημα αντιμετωπίζει το πρόβλημα των “διαρροών”, δηλαδή ότι κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή ταυτότητα κάποιου άλλου (π.χ. στην εργασία ή σε αγορές). Το σύστημα δεν μπορεί να ελέγξει ποιος ακριβώς χρησιμοποιεί την κάρτα. Για να επιβληθεί η κυβερνοασφάλεια και η απόλυτη ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ενιαία ψηφιακή αγορά, η ψηφιακή ταυτότητα και ο προσωπικός αριθμός θα δοθούν στο χέρι ή στο μέτωπο. Αυτό θα είναι το τελευταίο που θα επιβληθεί.
- Αναφέρεται βίντεο από εκπομπή του πατρός Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου (15/6/1997), όπου ο νομικός εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Κλουτσώνης, φέρεται να ενημέρωσε δημόσια ότι, στο πλαίσιο συζητήσεων για τη συμφωνία Σένγκεν, η πρόταση ήταν να “σφραγίζονται ή στο χέρι ή στο μέτωπο οι πολίτες” για τη διευκόλυνση των ελέγχων. Ο κ. Κλουτσώνης διευκρίνισε ότι αυτό δεν πέρασε στο κείμενο της συμφωνίας, αλλά ήταν πρόταση που έγινε και πιθανόν θα επανεξεταστεί για την εφαρμογή της συμφωνίας.
- Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου ισχυρίζεται ότι η ιδέα αυτή δεν εγκαταλείφθηκε, αλλά δημιουργήθηκε όλη η τεχνολογική και νομοθετική υποδομή. Η καθυστέρηση οφείλεται στην αναμονή της τελειοποίησης της τεχνολογίας RFID/microchip, ώστε να έχει μεγαλύτερες μνήμες, συνθετότερη κρυπτογράφηση, δυνατότητες ενεργού δικτύωσης, αισθητήρες, και κυρίως λειτουργική δυνατότητα γεωεντοπισμού από δορυφόρους. Καθώς η ταυτότητα-κάρτα μπορεί να πεταχτεί ή να αλλαχθεί, ενώ ένα εμφυτευμένο τσιπ στο χέρι όχι, περιμένουν να είναι τέλειο πριν το εμφυτεύσουν.
- Ως απόδειξη αυτού, παραπέμπει στην ανακοίνωση της Επιτροπής (9/3/2021, “Ψηφιακή Πυξίδα 2030”), όπου στη σελίδα 14 αναφέρεται “Ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα: η κυβέρνηση στην παλάμη του χεριού σας”.
Σύνδεση με το 666
Σχετικά με τον αριθμό 666, παρατίθεται απόσπασμα από εκπομπή όπου συμμετείχε ο εισηγητής της συνθήκης (κ. Παπαδόπουλος) και ο πατέρας Χριστόδουλος. Ο πατέρας Χριστόδουλος εξηγεί ότι η συνθήκη προβλέπει την παροχή ενός ενιαίου κωδικού αριθμού σε κάθε πολίτη (ο σημερινός Προσωπικός Αριθμός δηλαδή) για τη συλλογή δεδομένων, ο οποίος θα δοθεί στην ηλεκτρονική ταυτότητα ή σε άλλη κάρτα.
Αυτό είναι και το σημείο σύνδεσης.
Η Επιλογή και η Δίωξη
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου απορρίπτει τα επιχειρήματα όσων λένε ότι δεν πρέπει να φοβάται κάποιος τον έλεγχο των ενεργειών του αν είναι νόμιμος, ή ότι όσοι αντιδρούν διευκολύνουν εγκληματικές οργανώσεις. Αναφέρει έντυπο του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που φέρεται να γράφει κάτι τέτοιο. Απαντάει ότι ο φόβος δεν είναι μήπως διαρρεύσουν δεδομένα ή ελεγχθούν οι πράξεις μας (καθώς τα έργα των χριστιανών πρέπει να είναι στο φως), αλλά ο φόβος μήπως λυπηθεί το Άγιο Πνεύμα.
Η δική μας σφραγίδα είναι το Άγιο Πνεύμα, και δεν δεχόμαστε την σφραγίδα, το όνομα ή τον αριθμό άλλου πνεύματος.
Η κεντρική θεολογική θέση που εκφράζεται είναι ότι το σώμα και η ψυχή ανήκουν στον Θεό, ο οποίος τα αγόρασε με τίμημα (τη θυσία του Χριστού). Το σώμα είναι “ναός του εν ημίν αγίου πνεύματος”. Το να επιτραπεί σε κάποιον άλλο (“τον νομοθέτη” του συστήματος) να βάλει το όνομά του ή τον αριθμό του στο σώμα, αποτελεί άρνηση της κυριότητας του Χριστού.
Ο άνθρωπος τίθεται πλέον στην επιλογή του Κυρίου. “Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν” (δεν μπορεί κανείς να υπηρετεί δύο κυρίους). Είτε θα επιλέξει τον Θεό που τον αγαπά και θέλει να τον ενώσει μαζί Του, είτε θα αποδεχτεί το “ανθρωποκτόνο πνεύμα” του συστήματος.
Αντίχριστη Νομοθεσία
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου υποστηρίζει ότι ο ευρωπαϊκός νομοθέτης, αφού μετέφερε τις εξουσίες στον εαυτό του και κατέστησε το ευρωπαϊκό δίκαιο υπερισχύον, άρχισε να νομοθετεί ενάντια στις εντολές του Κυρίου Ιησού. Αυτά τα “αντίχριστα νομοθετήματα” τα κατέστησε θεμελιώδεις αρχές και αξίες, κατοχυρώνοντάς τες ακόμη και στον χάρτη θεμελιωδών δικαιωμάτων, και τις επιβάλλει παγκοσμίως και μέσω του ΟΗΕ.
Ως παραδείγματα αυτής της νομοθεσίας αναφέρονται:
- Νόμοι περί της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και νόμος κατά της “μεταστροφής” τους. Αυτό σημαίνει ότι η κήρυξη περί μετανοίας προς αυτά τα άτομα θεωρείται ανήθικη και ισοδυναμεί με βασανιστήριο. Νομοθετείται έτσι η άρση της βασικής προϋπόθεσης της βασιλείας του Θεού (η μετάνοια), και όποιος κηρύττει αντίθετα διώκεται ποινικά. Ο κυβερνοχώρος της ΕΕ νομιμοποιήθηκε ως χώρος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, και οι παρελάσεις υπερηφανίας διοργανώνονται σε ευρωπαϊκές πόλεις.
- Νομιμοποίηση της ελεύθερης βλασφημίας του Θεού και υπεράσπιση των βλάσφημων έναντι των αντιδρώντων, καθώς και δίωξη όσων αντιδρούν. Αναφέρεται έκθεση φωτογραφίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (2-5 Μαΐου 2023) με τίτλο “Ιδού ο άνθρωπος”, η οποία παρουσίαζε τον Κύριο Ιησού ομοφυλόφιλο περιστοιχιζόμενο από τους αποστόλους ως ακτιβιστές της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.
- Νόμος για το δικαίωμα μη πίστης στον Θεό και δικαίωμα στην αποστασία από την πίστη. Αυτό συνδέεται με την προειδοποίηση του Αποστόλου Παύλου για την αποστασία.
- Νόμος για την εξάλειψη όλων των μορφών θρησκευτικών διακρίσεων και προώθησης του διαθρησκιακού διαλόγου. Αυτό, σε συνδυασμό με την απαίτηση για “έλλειψη θρησκευτικής ανοχής και διάθεσης για ανοιχτό διάλογο και οικουμενική συνύπαρξη”, θεωρείται ότι νομιμοποιεί και απαιτεί τον οικουμενισμό από τον υπερνομοθέτη.
- Νομοθεσία για τον φονταμενταλισμό, όπου η ΕΕ δεν δέχεται να θεωρούνται απαράβατες οι θεμελιώδεις αρχές και αξίες της θρησκείας κάποιου, αλλά πάνω από όλα είναι οι θεμελιώδεις αρχές της ΕΕ, και όποιος αντιστέκεται διώκεται.
- Νόμος περί δικαιώματος των γονέων να αρνούνται τη θρησκευτική εκπαίδευση των παιδιών τους αν αυτή αντιτίθεται στις πεποιθήσεις τους.
- Νόμος περί ψηφιακής οικονομίας και ψηφιοποίησης του ευρώ.
Συνοψίζοντας, η ψηφιακή ταυτοποίηση και η εμφύτευση του χαράγματος θεωρούνται θεμελιώδης αρχή και αξία της ΕΕ, υποχρεωτική για όλους και εργαλείο εξαναγκασμού σε υποταγή στις θεμελιώδεις αρχές και αξίες της.
Η Καταληκτική Σύνοψη
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου συνοψίζει τα βασικά σημεία ως εξής:
1. Σκοπός: Η υποταγή (“να προσκυνήσω αυτόν”).
2. Μέσο: Το χάραγμα (“ποιεί πάντας ή να λάβωσιν το χάραγμα”). Ο σκοπός του χαράγματος είναι ο απόλυτος οικονομικός έλεγχος (“να μη τις δύναται πωλήσαι ή αγοράσαι”).
3. Εργαλεία υλοποίησης του σκοπού:
* Δημιουργία μητρώων ψηφιακής ταυτοποίησης για τα πάντα.
* Δημιουργία βάσεων δεδομένων με υπερυπολογιστές κβαντικής τεχνολογίας για συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και έλεγχο των συναλλαγών μέσω αλγορίθμων και τεχνητής νοημοσύνης.
* Ψηφιοποίηση της οικονομίας και του ευρώ, κατάργηση μετρητών, συγκέντρωση χρημάτων στον ελεγκτή.
* Η ταυτότητα στο χέρι (ή μέτωπο) για εξάλειψη διαρροών και δυνατότητα απόλυτου ελέγχου από τον χρήστη.
4. Αποτέλεσμα: Ηλεκτρονική διακυβέρνηση των ανθρώπων από έναν κυβερνήτη (ΕΕ) που έχει λάβει την εξουσία και τη νομοθετική ισχύ από τα κράτη μέλη.
5. Χαρακτήρας Νομοθεσίας: Η νομοθεσία είναι αντίχριστη, ενάντια στις εντολές του Θεού, βλάσφημη. Αυτοί οι νόμοι καθίστανται θεμελιώδεις αρχές και αξίες της ΕΕ, υπερισχύουν κάθε θείου και ανθρώπινου νόμου, και απαιτούν απόλυτη υποταγή. Δεν γίνονται δεκτοί όσοι θεωρούν τις εντολές του Θεού ανώτερες.
6. Αυτοανακήρυξη: Το σύστημα (ο υπερεθνικός νομοθέτης) ανακηρύσσεται Θεός, Κύριος, νομοθέτης, εντολοδότης, απαιτώντας απόλυτη υποταγή. Επιβραβεύει τους υποτασσόμενους και διώκει όσους αναγνωρίζουν και προσκυνούν μόνο τον Κύριο Ιησού.
7. Επιλογή: Ο πολίτης τίθεται στη θέση να επιλέξει Κύριο.
8. Όπλα: Τα όπλα του αντίχριστου συστήματος είναι η υπερισχύουσα νομοθεσία, ο απόλυτος οικονομικός έλεγχος και η δυνατότητα αποκλεισμού από τις συναλλαγές. Αναφέρεται ότι χρηματοδοτικά προγράμματα δίνονται μόνο σε όσους σέβονται τις αξίες της ΕΕ.
Ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελογλου καταλήγει ότι το πρόβλημα δεν εξαντλείται στο ερώτημα τι να κάνουμε με τον προσωπικό αριθμό. Θεωρεί ότι οι ποιμένες και επίσκοποι της Εκκλησίας έχουν την υποχρέωση να διαφωτίσουν τον λαό για το θέλημα του Θεού.