Μανιτάρια του εργένη .: Διαβητικών .: Ματιά
 

Μανιτάρια του εργένη

Με την συνταγή αυτή μπορείτε να αντικαταστήσετε μια παραγγελία σε ταχυφαγείο! Να φάτε γρηγορότερα απ’ ότι θα έρθει το delivery στην πόρτα σας, ασυγκρίτως οικονομικότερα και σαφέστατα πιο υγιεινά.

Γράφει: Matia Gr
Μανιτάρια του εργένη
Υλικά:

500γρ. φρέσκα μανιτάρια άσπρα
5 σκελίδες σκόρδο
1 φλυτζανάκι του καφέ κόκκινο κρασί
Λίγο ελαιόλαδο
Λίγο κάρυ
Λίγο μοσχοκάρυδο
Λίγο αλάτι

Εκτέλεση:

Οι εργένηδες και οι εργένισσες, είναι από τους πρώτους που πιάνονται στα δίχτυα των fast-junk foods, κυρίως τα βράδια που ακολουθούν μια κουραστική ημέρα! Με την συνταγή αυτή μπορείτε να αντικαταστήσετε μια παραγγελία σε ταχυφαγείο! Να φάτε γρηγορότερα απ’ ότι θα έρθει το delivery στην πόρτα σας, ασυγκρίτως οικονομικότερα και σαφέστατα πιο υγιεινά. Πάμε στην κουζίνα λοιπόν…
Ανοίγουμε την συσκευασία από τα μανιτάρια και ξεχωρίζουμε τους “κορμούς” από τα “καπελάκια”. Τα σκουπίζουμε ελαφρά με χαρτί κουζίνας να φύγει τυχόν χώμα. Καθαρίζουμε τις σκελίδες του σκόρδου και τις κόβουμε στην μέση κατά μήκος. Σε μια αντικολλητική κατσαρολίτσα -ή σε αντικολλητικό τηγάνι- βάζουμε τόσο ελαιόλαδο όσο να δημιουργηθεί στο πάτο του σκεύους ένα λεπτό φιλμ (για την γεύση το χρειαζόμαστε). Ανάβουμε το μάτι της κουζίνας στο δυνατό και μόλις κάψει καλά το λάδι, τσιγαρίζουμε ελαφρά το σκόρδο. Στην συνέχεια προσθέτουμε τα μανιτάρια, το κάρυ, το μοσχοκάρυδο, μία πρέζα αλάτι και χαμηλώνοντας την φωτιά στο μισό μαγειρεύουμε τα μανιτάρια μας μέχρι αυτά να μαλακώσουν (ανάλογα και με τα γούστα μας -περίπου σε 10 λεπτά είναι έτοιμα). Ρίχνουμε στο τέλος και το κόκκινο κρασάκι μας και τα αφήνουμε για ένα – δύο λεπτά ακόμα να μαγειρευτούν με το κρασί. Είμαστε έτοιμοι!
Αν, δε, σας έχει περισσέψει ρυζάκι βρασμένο από την προηγουμένη και το περιχύσετε με το ζουμάκι από τα μανιτάρια, θα φάτε σαν αγάς! Εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και κυρίως ωφέλιμα για την υγεία. Καλή σας όρεξη!

Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.