Σούπα σόγιας .: Vegan .: Ματιά
 

Δημοφιλή άρθρα & σελίδες

Σούπα σόγιας

Μια πεντανόστιμη σούπα με λίγες θερμίδες κατάλληλη για διαβητικούς καθώς και για όλους όσους θέλουν να προσέξουν την σιλουέτα τους και να τρώνε ελαφριά!

Γράφει: Matia Gr
Σούπα σόγιας
Υλικά:

1 σακουλάκι κιμά σόγιας (225γρ.)
1 πασάτα ντομάτας
2 κρεμμύδια ξερά
4 πιπεριές πράσινες κέρατο
1 κύβο νοστιμιάς λαχανικών
Πάπρικα καυτερή
Κάρυ
Αλάτι
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι (προαιρετικά)
Ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε τα κρεμμύδια και τα κόβουμε όπως σε λεπτές φετούλες. Σε μια μεγάλη (τουλάχιστον 6lt) κατσαρόλα, βάζουμε 4 κουταλιές ελαιόλαδο, τα κρεμμύδια, 1 κουταλιά αλάτι, τον κύβο, 1/3 κουταλάκι κάρυ, 2 πρέζες πάπρικα, το κιμά σόγιας (έτσι όπως είναι στο σακουλάκι), την πασάτα και τέσσερα λίτρα καυτό νερό. Αναβάζουμε την κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά, ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε να βράζει χωρίς καπάκι. Αφήνουμε να βράσει κάνα τέταρτο της ώρας και προσθέτουμε τις πιπεριές, τις οποίες έχουμε κόψει σε ροδέλες λεπτές. Βράζουμε το φαγητό μας για μία ώρα με σκεπασμένη την κατσαρόλα, ανακατεύοντας που και που. Τέλος, σβήνουμε το μάτι της κουζίνας και με το μπαστούνι κοπής περνάμε την σούπα σόγια μας (δεν θα γίνει βελουτέ) η οποία είναι έτοιμη να την απολαύσουμε. Σερβίρουμε γενναίες ποσότητες προσθέτοντας αν θέλουμε φρεσκοτριμμένο πιπεράκι, για να γίνει η σουπίτσα μας ακόμα πιο καυτερή!

Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.