Σπανακόπιτα η υγιεινή

Σπανακόπιτα η υγιεινή

Σπανακόπιτα η υγιεινή

Δεν είναι η σπανακόπιτα της Ηπειρώτισσας γιαγιάς μας, αλλά είναι εύκολη στην παρασκευή, γευστική και πάνω απ’ όλα υγιεινή!

Σπανακόπιτα η υγιεινή

Υλικά:

1 κιλό σπανάκι κατεψυγμένο
1 ματσάκι κρεμμυδάκια φρέσκα
1 ματσάκι άνηθο
1/2 φλυτζάνι ελαιόλαδο
Αλεύρι κρίθινο ολικής άλεσης
1/2 κουταλάκι κανέλα
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:

Πλένουμε τον άνηθο και με ένα ψαλίδι κουζίνας τον ψιλοκόβουμε. Πλένουμε τα κρεμμυδάκια, τα καθαρίζουμε και τα κόβουμε (τα φύλλα σε μικρά κομματάκια και τον βολβό τους σε ροδέλες). Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το λάδι και όταν κάψει προσθέτουμε τα κρεμμυδάκια, τον άνηθο, 1 κουταλιά αλάτι και την κανέλα. Τσιγαρίζουμε ελαφρά και προσθέτουμε το σπανάκι μαζί με ένα ποτήρι καυτό νερό. Αφήνουμε να μαγειρευτεί για κάνα δεκάλεπτο ανακατεύοντας αραιά και που. Κατόπιν ανάβουμε τον φούρνο μας να προθερμαίνεται στους 200 βαθμούς και ρίχνουμε το μείγμα της κατσαρόλας στο ταψί μας. Στην συνέχεια του ρίχνουμε φρεσκοτριμμένο πιπέρι και αρχίζουμε να προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι μας ανακατεύοντας καλά. Θέλουμε να πάρουμε ένα μείγμα που να μην είναι ούτε τούβλο, ούτε υδαρές (εμένα μου πήρε 14 κουταλιές αλεύρι). Στρώνουμε την σπανακόπιτα μας ισόπαχα στο ταψί, πασπαλίζουμε με τρεις κουταλιές αλεύρι την επιφάνειά της, σταυρώνουμε και βάζουμε στο φούρνο. Σε περίπου 1 ώρα η υγιεινή σπανακόπιτα μας θα είναι έτοιμη να την απολαύσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Post comment