Light και νηστίσιμο χταποδάκι με μελιτζάνες, της Χριστίνας Ν. .: Διαίτης .: Ματιά
 

Light και νηστίσιμο χταποδάκι με μελιτζάνες, της Χριστίνας Ν.

Υλικά: 1 1/2 κιλό μελιτζάνες φλάσκες 1 κιλό χταποδάκια μικρά 2 κούπες χυμό ντομάτας 3 σκελίδες σκόρδο 2 μεγάλα κρεμμύδια ξερά Ελαιόλαδο Τριμμένη φρυγανιά Αλάτι, πιπέρι Εκτέλεση: Πλένουμε και κόβουμε σε ροδέλες τις μελιτζάνες. […]

Γράφει: Matia Gr
Light και νηστίσιμο χταποδάκι με μελιτζάνες, της Χριστίνας Ν.
Υλικά:

1 1/2 κιλό μελιτζάνες φλάσκες
1 κιλό χταποδάκια μικρά
2 κούπες χυμό ντομάτας
3 σκελίδες σκόρδο
2 μεγάλα κρεμμύδια ξερά
Ελαιόλαδο
Τριμμένη φρυγανιά
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:

Πλένουμε και κόβουμε σε ροδέλες τις μελιτζάνες. Τις αλείφουμε ελάχιστα με λίγο ελαιόλαδο και τις ψήνουμε στο φούρνο στρωμένες σε αντικολλητικό χαρτί μέχρι να μαλακώσουν. Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε λίγο λάδι και σε αυτό τσιγαρίζουμε το σκόρδο και τα κρεμμύδια ψιλοκομμένα. Προσθέτουμε τα χταποδάκια και 2 κουταλιές της σούπας νερό και τα αφήνουμε να βράσουν σκεπάζοντας την κατσαρόλα. Όταν τα χταποδάκια μαλακώσουν τα κόβουμε σε μικρά μικρά κομμάτια και συνεχίζουμε τον βρασμό τους ρίχνοντας στην κατσαρόλα το χυμό ντομάτας. Όταν μαγειρευτούν, κατεβάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά.
Σε ένα αντικολλητικό ταψί στρώνουμε τις μελιτζάνες και από πάνω ρίχνουμε την σάλτσα με τα χταποδάκια. Πασπαλίζουμε με τριμμένη φρυγανιά και ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 3/4 περίπου.

Την συνταγή αυτή μας έστειλε η Χριστίνα Ν., και την ευχαριστούμε πολύ.

Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.