Πρασοσέλινο νηστίσιμο .: Λαχανικά .: Ματιά
 

Πρασοσέλινο νηστίσιμο

Γεμάτο θρεπτικά συστατικά και νοστιμιά είναι ένα από τα αγαπημένα μας φαγητά τις ημέρες νηστείας. Εσείς; Δεν θα το δοκιμάσετε;

Γράφει: Matia Gr
Πρασοσέλινο νηστίσιμο
Υλικά:

1 1/2 κιλό πράσα
1 κιλό πατάτες
6 καρότα
1 σέλερι
1-2 λεμόνια
Αλάτι, πιπέρι
Ελαιόλαδο
Λίγο κορν φλάουρ

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε και πλένουμε τα λαχανικά μας. Κόβουμε τα πράσα, τις πατάτες, τα καρότα και το σέλερι σε μέτρια κομμάτια. Σε μια κατσαρόλα βάζουμε μπόλικο ελαιόλαδο και μέσα τσιγαρίζουμε τα πράσα. Τα αφαιρούμε, και τσιγαρίζουμε ένα ένα τα υπόλοιπα λαχανικά. Τα βάζουμε όλα στην κατσαρόλα με τρεις κούπες βραστό νερό και τα αφήνουμε να βράσουν προσθέτοντας αλάτι και πιπέρι. Όταν ετοιμαστούν διαλύουμε στο χυμό του λεμονιού το κορν φλάουρ και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα ανακινώντας ώστε να πάει παντού. Ανακατεύουμε πολύ ελαφρά και προσεκτικά και σερβίρουμε!

Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.