Ομελέτα η δυναμωτική
Μετά από... κάτι εξαντλητικό, μια ομελέτα είναι ότι πρέπει! Καλή σας όρεξη!
Οι φυσιολογικοί άνθρωποι βρίσκονται διαρκώς σε εμπόλεμη κατάσταση με την εχθρική λιγουρίτσα! Σε αυτή την ανελέητη και αέναη μάχη, έχουμε ένα σημαντικό σύμμαχο… τα σνακ! Μικρά ή μεγάλα, γλυκά ή αλμυρά, βρίσκονται στο πλευρό μας για να επικρατήσουμε των εχθροπραξιών… :)