Κουλουράκια αμυγδάλου .: Διαβητικών .: Ματιά
 

Κουλουράκια αμυγδάλου

Υλικά: 5 κουταλιές της σούπας μαργαρίνη χαμηλών λιπαρών 1 κουταλιά της σούπας φρουκτόζη Το ασπράδι ενός αυγού 3 σταγόνες εσάνς αμυγδάλου (προαιρετικά) 1 κούπα αλεύρι ολικής αλέσεως Στην μύτη του κουταλιού του γλυκού μπέικιν […]

Γράφει: Matia Gr
Κουλουράκια αμυγδάλου
Υλικά:

5 κουταλιές της σούπας μαργαρίνη χαμηλών λιπαρών
1 κουταλιά της σούπας φρουκτόζη
Το ασπράδι ενός αυγού
3 σταγόνες εσάνς αμυγδάλου (προαιρετικά)
1 κούπα αλεύρι ολικής αλέσεως
Στην μύτη του κουταλιού του γλυκού μπέικιν πάουντερ
Λίγες σταγόνες λεμονιού (4 – 5)
5 αμύγδαλα

Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ βάζουμε τη μαργαρίνη και τη φρουκτόζη και τα χτυπάμε σε δυνατή ταχύτητα στο μίξερ. Προσθέτουμε το ασπράδι του αυγού και την εσάνς αμυγδάλου. Κατόπιν ρίχνουμε το αλεύρι, το μπέικιν και το χυμό του λεμονιού και τα χτυπάμε. Από το μείγμα μας φτιάχνουμε 30 μικρά μπαλάκια. Σε ένα ταψί στρώνουμε μια αντικολλητική κόλλα και τοποθετούμε τα μπαλάκια του μείγματος σε απόσταση περίπου 5 εκατοστών το ένα από το άλλο. Με ένα ποτήρι που έχει ίσιο πάτο πατάμε το κάθε μπαλάκι ώστε να γίνει λεπτό. Κόβουμε το κάθε αμύγδαλο στα 3 και το χωρίζουμε στα δύο. Πάνω από κάθε μπισκότο μας βάζουμε και ένα κομμάτι αμυγδάλου. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς για 10 περίπου λεπτά μέχρι να ροδοκοκκινήσουν.

  Σάντουιτς πανέ
Το άρθρο εκφράζει και αντανακλά τις προσωπικές θέσεις και απόψεις του συγγραφέα και αποτελεί έργο προσωπικής του έρευνας και εργασίας. Έχει γίνει προσπάθεια να σας παρέχει αντικειμενική πληροφόρηση, αλλά σε θέματα υγείας, διατροφής και όχι μόνο, πάντοτε πρέπει να ζητάμε τη συμβουλή ενός ειδικού.